piatok 4. novembra 2011

Orbis pictus

Dnes som sa rozhodol že zdokumentujem kde to vlastne pobehujem ked sa vyskytujem na Morave.  A podla hesla nevidomých “lepšie raz vidieť ako desať krát počuť” som si zobral na svoj klasický 15km výbeh foťak.  Takže poďme navec.
Moje prvé metre začínajú síce niekde medzi Brnenskými bytovkami, ale to som nefotil.  To vám stačí keď si predstavíte Pétržku. Darmo, ten socík mal aj svoje výhody. Jedno či v Brne alebo v Blave, všetky paneláky sú na rovnaké kopyto, takže sa človek cíti takmer ako doma…
Druhý km. Tu sa začína skutočné pobehovanie. Rovno pri cintoríne. Domorodci tomu nadávaju hřbitov. Neviem vlastne ani prečo. Ale vždy keď bežím, okolo, tak tu vládne doslova hrobové ticho…

Piaty km.  Začínajú kopce. Všimnite si prosím, ako dokonale sa vie Pobehaj farebne prispôsobiť okoliu.

Siedmy km. Čurpauza (roky nezastavíš) + povinné pózovanie pre turistov.

Desiaty km. Posledný seriózny stupáčik. Potom to už so mnou pojde iba 5 km dole kopcom…  

Tak. Hotovo.  Záverom by som sa už len chcel poďakovať môjmu dodávateľovi iontových nápojov za príkladný sponsoring…

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára